نسخه قابل چاپ

۱۳۹۷/۰۹/۲۸

کنترل موجودی و برنامه ریزی سفارشات قطعات

امروزه سازمان ها به دنبال کاهش میزان موجودی و نگهداری مواد و قطعات در انبار هستند تا از هزینه های انبار داری و خواب سرمایه دوری کنند. روش ها و مکانیزم های مختلفی برای طراحی برنامه ریزی سفارشات وجود دارد. شرکت دان با آنالیز تقاضا، هزینه ها و زمان تامین  سفارش مواد اولبه و قطعات مورد نیاز تولید و همچنین وضعیت بازدهی سرمایه در بازار، برنامه ریزی سفارشات متناسب را طراحی خواهد کرد که ضمن اینکه تقاضای مشتریان را تامین می کند باعث کاهش در هزینه های سفارشات و نگهداری مواد و قطعات می شود. و همچنین منجر به استفاده بهینه از فضای انبار ها می شود.

 ما برای تحقق این مهم با استفاده از روش های کارآمد و مفید سیستم برنامه ریزی سفارشات را تهیه کرده و در اختیار کارفرما قرار می دهیم که شامل موارد زیر می باشد:

  • طبقه بندی اقلام مورد استفاده ( مصرفی،تولیدی، آمادی، لوازم یدکی و… )
  • نمودار BOM ( فهرست مواد تشکیل دهنده هر محصول بهمراه ضریب مصرف )
  • کدینگ اقلام
  • زمان و میزان سفارش هر یک از اقلام
  • تعیین ذخیره احتیاطی برای اقلام
  • تعیین زمان سفارش اقلام
  • تعیین نقطه سفارش اقلام
  • طراحی یک نرم افزار متناسب برای برنامه ریزی سفارشات و کنترل موجودی

نسخه قابل چاپ

دسته بندی ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *